Total Pageviews

Popular Posts

Wednesday, October 05, 2011

9M2PJU big Pile up on 20 meter


9m2pju
Selepas pulang dari saltmine, aku terus masuk ke shack memandangkan kesemua ahli keluarga sudah pun tidur, Ikut perancang ingin cq di 10 meter tetapi keadaan band 10m agak teruk, jadi aku lompat ke 20m. pusing-pusing tombol...terjumpa 9m2pju sedang cq di 14009. Pucuk di cita ulam mendatang, aku terus check in dalam cqnya. signalnya cantik..599 aku terima. Tahniah Faizul...anda telah membuktikan bahawa tiada yang mustahil dalam dunia ini jika kita ada kemahuan...

Sempat membuat sedikit rakaman untuk tatapan Faizul dan rakan-rakan...


Manakala selepas itu aku pun cq di 14005, selepas setengah jam cq....badan pun terasa penat dan aku pun menghentikan dxing aku pada malam ini. Kedengaran Faizul, 9m2pju masih lagi tekun dan sabar melayan pile up yang masuk. Teruskan usaha anda...



No comments:

Post a Comment